Miroco DOO Kragujevac

Miroco DOO Kragujevac

Delatnost:Nespecijalizovana trgovina na veliko
PIB:101508911
Adresa:Dr Zorana Djinjića 19
Poštanski broj:34000
Grad / Opština:Kragujevac
Telefon:034/331-824, 034/333-242 tel-fax, 034/337-067, 034/330-714 tel-fax
E-Mail:office@miroco.rs
Web:http://www.miroco.rs/

Miroco doo

Delatnost po kojoj smo od nastanka prepoznatljivi našim sugrađanima već 20 godina, jeste trgovina na veliko i malo. Kompletni elektroinstalacioni materijal, kablovski pribor, industrijska i dekorativna rasveta, telefonija, alati, protivpožarna oprema – neke su od grupa proizvoda koje se nalaze u našem prodajnom programu.

Iz ponude izdvajamo:
  • Elektromaterijal
  • Industrijska i dekorativna rasveta
  • Industrijska automatizacija i pogonska tehnologija
  • Energetika
  • Telefonija
  • Alati
  • Kablovi i kablovski pribor

Pored trgovine, jedna od naših delatnosti jeste proizvodnja elektro ormana i kompenzacionih postrojenja. Visok kvalitet, pristupačne cene i dostupna konsultantska pomoć naših stručnjaka – samo su neke od prednosti ovih proizvoda.

Inženjering, projektovanje, nadzor i izvođenje elektroinstalacionih radova su usluge koje naš visokostručni kadar već godinama unazad pruža korisnicima. Alati i merni uređaji renomiranih proizvođača HILTI i KYORITSU osposobljavaju nas za rad sa strujom čiji napon iznosi do 110 kV.

Pored već navedenih, u našem uslužnom programu nalazi se i usluga merenja i analize distributivne mreže, napona do 35kV – putem koje se ispituje potrošnja električne energije naših korisnika i analitičkim metodama dolazi do novog, poboljšanog idejnog rešenja, radi uspešnije i ekonomičnije eksploatacije električne energije.

U novije vreme “MIROCO D.O.O”

je stvorio tehničko-kadrovsku infostrukturu za pružanje elektro usluga iz oblasti “EX“ zaštite i radova na „javnoj rasveti“.

Stalno praćenje promena u poslovnom okruženju, praćenje trendova i tendencija, kontinualni trening i obuka naših zaposlenih, kao i pravovremeno obnavljanje i inoviranje mašinsko-tehničkog parka, omogućili su da naš poslovni sistem već 20 godina bude deo dinamične tržišne utakmice,

a sve sa projekcijom stvaranja prepoznatljivog globalnog “brenda“ koji podrazumeva „puno toga na jednom mestu“ za konzumente svih profila.